Untitled Document


 

Nem vitás: az Orbán-kormány nyírta ki a Malévot

Forrás: http://ecoline.hu - 2012.03.01., 22:12

Aki eddig tamáskodott, hogy Oszkó Péternek elhiggye, kész terv volt a Malév utódjának felállására, most olvasgathatja a tanulmányt, mely erről szól. Az index által reggel közölt dukumentumnak ma már nem annyira a részletei az érdekesek, hiszen kábé mindegy, hogy tökfapados, vagy kétosztályos működési modell lett volna jobb. A lényeg az, hogy egyértelművé vált: pontosan lehetett tudni, mit kell csinálni Malév-ügyben, az Orbán-kormány mégse csinálta.

Üvöltözhet a vakvilágba hülyeségeket Budai Gyula, meg lehet, hogy kissé elszúrták annó a Malév és/vagy a reptér privatizációját a szocialisták, de a Malév gyalázatos körülmények között bekövetkezett, utód nélküli bedőlését egyértelműen az Orbán-kormány okozta.

A tények a következők: a Malév visszaállamosítása előtt készült a tanulmány, mely kijelölte a követendő utat. (Ami a nemzetközi példák alapján a tanulmánytól függetlenül is elég egyértelmű volt.) A Fidesz egyetértett a visszaállamosítással és már hatalomra kerülése előtt kész terv volt a kezében arra vonatkozólag, hogy a törvényszerűen bedőlő cég leállásának idejére hogyan kell felállítani az új vállalatot, mely apróbb trükkökkel a Malév nevet is tovább vihette volna.

Nem tettek semmit, hagyták utód nélkül bedőlni. Amit továbbra sem tudunk, hogy szándékosan csinálták így, például mert nem vállalták a balhét, a hatalmas sztrájkokat a kisebb cégre átállásnál törvényszerű durva leépítések kapcsán? Vagy dilettánsok voltak, sutba dobták az egyetlen értelmes tervet és bíztak a csodában, meg a kínaiakban?

Talán egyszer kiderül, de azon nem lehet sokat vitatkozni, hogy a "nemzeti ügyek kormánya" eltüntette a föld színéről a nemzeti légitársaságot.


Hozzászólás
Poly-Mix Kft. - 2012. 04 15., 14:58

Van néhány értékes gondolat is a sok i...ta mellett.
Működés, nyereség, hírnév, költség, munkahely, adósság, külön külön olyan teher amivel meg kellene ismerkedni mindenkinek aki dolgozik , de különösen annak aki politikai pályára lép. Miért is mondom mert szociálisan hihetetlenül érzékenyek vagyunk, meg nemzeti elkötelezettség meg meg, de egy MAGYAR céget eladni a történeteit titkosítani majd valakiknek nyakába varrni a milliárdokat, ez egyszerűen gyomorforgató. De ez a metró bulira MÁV vagy BKV ügyeire is áll, de emlékezzünk a paksi ügyeskedésre azt még azért nem lopták el mert forró volt! / tartály aminek nem volt kivezetése ha a szivattyú elromlik esetleg a daru nem üzemképes, de kitől vettük a terveket utána a kieső energiát, mennyi kártérítést fizettek,? hogy is van ez a reptér üzemeltetőjének a szerződése; nem hogy a visz major, de még az atomháború kitörése esetén is fizetni kell, kellene na ezek hogy vannak???kedves levelezők kik írnak alá ilyen szerződéseket ezeket miért nem azonnali vészbíróságok tárgyalják hét íziglen vagyonelkobzással, soha többet bányán kívül, ne lássanak napvilágot Kotsits uramra gondolva. Bajaink igazi összefoglalása itt található meg; http://ujszo.com/online/velemeny-es-hatter/2011/10/23/magyarorszag-tragediaja Jó olvasgatást, önvizsgálatot tükröt.

Üdvözlettel

Fülöp József

Tűzoltó kéazűlékek