Reklamációk kezelése!


Felhívjuk a tisztelt vásárlók figyelmét, hogy a nálunk vásárolt termékek meghibásodása esetén mi a teendő a gyors és pontos ügyintézés, valamint a későbbi probléma elkerülése:

  • A meghibásodás azonnali bejelentése a boltban.
  • Ha lehetséges, megvárni a szakembert, aki helyszíni vizsgálatot végez az ok kiderítésére.
  • Még bent lévő szerkezetet jó látható módón lefényképezni.
  • A kiszerelt alkatrészt behozni, későbbi vizsgálat végett.
  • Számlával igazolni a számlázás helyét, idejét
  • A munkát végző szerelő nevét, elérhetőségét megadni.

Ezek nagyon fontos dolgok ahhoz, hogy kiszűrjük a szerelési problémákat, gyártási hibákat, valamint jelezzük a gyártó felé a termék gyártásában az esetleges módosítási javaslatainkat. Az intézkedéseinkkel az Önök biztonságát szeretnénk növelni és minimálisra csökkenteni a későbbi reklamációkat.